o Markedsføring på den Digitale Motorvei: Vareprat på internett


Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About



Vareprat på internett

Hva kundene mener om deg er viktigere enn noen sinne. I min tid på BI sa man at "en misfornøyd kunde forteller det videre til ni andre". I dag blir det riktigere å si at "en misfornøyd kunde blogger om det til hele verden".

Vareprat skjer ikke bare fra munn til øre i nærmeste omgangskrets. Det skjer fra tastatur til øye, på blogger, diskusjonsforum, hjemmesider eller på YouTube. Her er ett eksempel på dette.

Viktigheten av å investere i kundetilfredshet bør ikke undervurderes. Kundeservice er for mange stedet hvor man har mest å hente. Dette sier også kjente forskere innen markedsføring, som professor Tor Wallin Andreassen. Les artikkelen "kunder snakker på internett" her for mer stoff om dette.

Skrevet av admin 5/16/2007  

1 Comment:

  1. Magga said...
    Det er interessant å lese betraktningene og råda dine.Du er veldig godt oppdatert innen dette temaet ser jeg!
    Ha en fin dag!
    Hilsen Ma

Post a Comment