o Markedsføring på den Digitale Motorvei: Mine favoritter: Marketingprofs.com (Del 2)


Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About



Mine favoritter: Marketingprofs.com (Del 2)

Marketingprofs er en autoritet på markedsførings "know-how" på nettet. Artikler, case studies og bloggposter publiseres av både profesjonelle og professorer.

Gjennom forumet kan du også nettverke med andre markedsførere og poste prosjekter og spørsmål som andre medlemmer kan svare på.

Jeg anbefaler deres nyhetsbrev og seminarer (såkalte "webinars"). Medlemsskap er gratis, men for å se seminarer og få tilgang til eksklusive artikler må du betale for deg. Besøk www.marketingprofs.com og se selv!

Skrevet av admin 4/04/2007  

1 Comment:

  1. Anonym said...
    HElt enig.. Marketingprofs er et unikt og fantastisk konsept. JEg brukte det selv svært mye tidligere og har vært ganske så aktivt... desverre er jeg ikke så aktiv lengre... har hatt mine 3 år med utdannelse og bakgrunn fra markedsføring salg og service... og sitter nå og får liksom ikke brukt faget ... ironisk.. hehe.. men .. MArktingprofs - ja!! .. fantastisk konsept...

Post a Comment