o Markedsføring på den Digitale Motorvei: Mine favoritter: Clickz.com (Del 1)


Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About



Mine favoritter: Clickz.com (Del 1)

Nettet er fullt av gratis informasjon om markedsføring. I denne bloggserien deler jeg noen av mine favoritter med deg. Nettsteder som vil tilføre deg kunnskaper og oppdatere deg på trender innen markedsføring.

Clickz.com har lenge vært min favoritt. Deres ekspertartikler har holdt meg oppdatert innen trender, og gitt meg mange gode ideer som jeg har brukt i mitt arbeid med markedsføring.

Clickz Network er verdens største ressurs for nyheter om interaktiv markedsføring og har en rekke skribenter som stadig gir ut artikler om forskjellige emner innen marketing. Mange av disse skribentene har egne nettsteder og noen har skrevet bøker innen sine fagområder.

Deres visjon er å hjelpe interaktive markedsførere til å gjøre jobbene sine bedre. Nettstedet publiseres kun på engelsk, men behersker du det, vil jeg på det varmeste anbefale Clickz!
Link: www.clickz.com

Skrevet av admin 3/26/2007  

0 Kommentarer:

Post a Comment