o Markedsføring på den Digitale Motorvei: Hvorfor satse på web?


Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About



Hvorfor satse på web?

Savner du eller sjefen din gode argumenter for hvorfor bedriften bør investere tid og penger på nettmarkedsføring? I så fall trenger du ikke å lete lenger.

Nina Furu i nettredaktor.no har nemlig publisert 10 velbegrunnede argumenter med kildeangivelse og tallmateriale som du kan lese her. Kort oppsummert:

  1. Svært mange nordmenn er på web
  2. Web er blitt brukernes førstevalgmedium
  3. Web er verdens mest kosteffektive informasjonskanal
  4. Web bidrar til bedriftens bunnlinje
  5. Internett er det tredje største mediet (og det raskest voksende)
  6. Web gir deg muligheten til å nå nye markeder
  7. Web lar deg nå ut til brukerne raskere enn noe annet medium
  8. Web er tilgjengelig 24/7
  9. Web gir muligheter som ikke finnes i andre kanaler
  10. Konkurrentene dine gjør det

Skrevet av admin 3/21/2007  

2 Kommentarer:

  1. Programsekretariatet said...
    Furu er en dyktig dame som uten tvil kan faget sitt.

    Men hva mener dere om nett og blogging som politisk "verksted"?
    admin said...
    Hei!

    Blogging og politikk har jo vært i vinden i Statene. Her er et innslag jeg fant på YouTube vedr. det:

    http://www.youtube.com/watch?v=GBZHo6J7G8s

    Hva legger du i begrepet "politisk verksted"?

Post a Comment